Hej xD

Hej alla, nu bloggar jag från min mobil. Detta kommer bli etg kort inlägg med 2 bilder sen igår och så xD Men igår så var jag ute med 2 kompisar, Här kommer bilderna: Det är jag åt vänster och min kompis åt höger. Min kompis heter Julia, jag kallar henne för Julle. Här kommer en annan bild på en tjej och Julle, om jag inte får säga nammet på henne så gör jag det inte. Här kommer bilden: Jag tycker att dom blev jätte fina på den bilden. Bara att "Tjejen" är lite kortare så att det ser väldigt roligt ut. Snart ska jag äta frukost och sen gå ut, så vi ses väll senare ;* // Ella.
PS. FÖLJ MIG PÅ INSTA: LifeByHanna1
KIK: LifeByHanna1 ;) Om ni vill ha kontakt med mig då :*

Kommentarer:

1 Kan du ha en frågestund?:

Hej, kan inte du ha en frågestund på din blogg? ;D Jag har en fråga till dig.

Kommentera här: