Ny bild ;D ^^

Hej alla ♥ Nu har jag gjort en ny bild på pixlr.com Om ni klickar på den blå texten kommer den sidan upp i ett nytt fönster. Ja, här är iallafall bilden: 
 Blev jätte nöjd men den själv ♥ Jag kanske gör en video på hur man gör. Det beror på om jag hinner eller inte :) Ska göra en ny youtube kanal senare idag ^^ ( Får inte ha ingentligen men skit it :D ) Skriver ett inlägg om vad jag heter sen ;D. Domma bilderna har jag också gjort själv blev ganska nöjd:    Den teckningen blev failad.
  <-- Emil målade dom. *-* Azzå han målar så bra. Min syrra är begåvad:  HUR? KAN? MAN? :c Jag tror jag dör.. Men det är Zayn malik i 1D ♥ ^^ Dom e bra men The fooo är bättre enligt mig då ^^ Jag tycker 1D är ganska ut tjatade (stav) Eftersom att jag har en kompis som nästan pratar om dom hela tiden men skit i *-* Jag ska spela lite msp nu så vi ses senare :*** ♥ 
 

Kommentera här: