Tjo ;D Nerds. Bra ''redigerings'' programm, och M.M ♥

Heej alla ♥ Jag känner på mig att detta inlägget kommer bli ganska långt, så ni måste ha tålamod med mitt dåliga skriv. Okej vi kan börja med att Nerd's har kommit tillbaka till msp! ( Antagligen för alla har tjatat om dom ) Jag har ett par vita och svarta, dom kostar 1.000 kr, lite överdrivet men iallafall detta blev min look till nerd'sen: 
Älskar den, jag blev jätte nöjd, jag har vita också, som jag sa ♥ Sen kan vi då komma till mina kapitel, jag kanske inte kommer att förtsätta att skriva dom.. :/ </3 Och tack alla som kollar min blogg, jag uppskattar alla tittare jag blir så sjukt glad. ♥ Nu tänker ni säker, är jag så mkt? Aa det är du <''3 1 tittare gör mkt, jag håller på att sammla blogg poäng, och jag ser att det blir mer och mer för varje gång som jag loggar in! <''3 Ni är så sjukt snälla mot lilla mig. ♥ Du är allt, du gör min dag, sen kommer vi då till att ni måste kolla min kompis blogg hon skriver sjukt bra kapitel, hon håller på med 2 noveller läs denna bloggen och ni kommer att dö : Kissyou.blo.gg  Hennes blogg kommer att komma upp i ett nytt fönster, bara så att ni vet, så att ni inte tror att min blogg sida kommer att försvinna, jag får ca 5 tittatre pär dag, det betyder mycket ♥ Men kan ni inte tippsa min blogg till era kompisar? ;D Jag vill så gärna ha fler snälla blogg läsare, jag vet inte om jag har blogg fan ( Fän ) Men om jag har det är ni allt för mig, ni gör min dag, ni värmer mig, ni tar bort all smärta ifrån mig ♥ Och nu kommer vi till det sista, skulle det inte vara kul om man typ kunde resa till olika länder på msp? Typ om jag vill vara i Australien, och du vill vara i London, så åker man dit med flygplan eller bil eller nåt annat? Okej, jag kom faktiskt på 2 saker till, Jag längtar så himla mkt till Saturday. ( Söndag ) För då ska jag rida. <'3 Jag saknar min lille Pinter ♥ Och nu då länkar till redigerings programmen det första: Pixlr.com och det anndra: Pizap.com ♥ Sjukt bra redigerins programm, jag lovar er, Pixlr kanske är lättare en Pizap, eller det är så jag tycker eftersom att jag märkte idag att Pizap fanns ifrån en annan blogg, men man lär sig efter ett tag, jag kunde inte pixlr när jag börja med det programmet heller, men jag lärde mig efter mina mistag, HAHA 8D Nejmen.. Typ xD Okej, jag tycker att det börjar bli jobbigt att blogga mer, mina armar är snart spagetti c: Jag dör 8D Okej men vi ses en annan dag ♥ Älskar er alla som kollar min blogg :'* ♥ HEJDÅ ^^ 
 

Kommentera här: